پیش‌بازی هوادار - شمس‌آذر؛ سرمربیان جوان لیگ به هم رسیدند

پیش‌بازی هوادار - شمس‌آذر؛ سرمربیان جوان لیگ به هم رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار هوادار و شمس‌آذر نبرد بین دو‌ سرمربی جوان لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، هوادار در تهران میزبان شمس‌آذر قزوین خواهد بود. دیداری که در بازی رفت با برتری دو بر یک بنفش‌پوشان در قزوین به پایان رسید.

هوادار پس از باخت پر گل پنج بر صفر برابر سپاهان تصمیم به تغییر کادرفنی خود گرفت و مسعود شجاعی جوان را به عنوان سرمربی خود برگزید. شجاعی در چهار دیداری که به عنوان مرد اول کادرفنی هواداری‌ها در لیگ برتر و جام حذفی حضور داشته، موفق به کسب دو پیروزی و دو تساوی شده تا شرایط بنفش‌ها را بهتر کند و نکته جالب اینکه هر دو برد وی با هوادار در خانه خودی به دست آمده و باید دید در میزبانی فردا چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

در سمت مقابل هم شمس‌آذر قزوین قرار دارد که پس از فروش برخی از بازیکنانش پای به ادامه مسابقات گذاشته و در اولین بازی در نیم فصل دوم هم به تساوی بدون گل رسید. شاگردان دقیقی که از تیم‌های قابل احترام نیم فصل اول بودند، باخت بدموقعی در ابتدای فصل به هوادار در قزوین داشتند و حالا باید دید می‌توانند در بازی برگشت جبران کنند یا خیر.

تقابل ویژه: رویارویی مسعود شجاعی و سعید دقیقی به عنوان دو نفر از سرمربیان جوان لیگ برتر هم می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد و باید دید اندیشه‌های کدام سرمربی بر دیگری خواهد چربید.

نتیجه هفته گذشته: هوادار در رفسنجان برابر مس به تساوی بدون گل رسید و دیدار شمس‌آذر با استقلال خوزستان در قزوین هم نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر بر صفر نداشت.

وضعیت در جدول: هوادار با ۱۵ امتیاز یازدهم است و شمس‌آذر با ۲۱ امتیاز در رده نهم حضور دارد.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار - شمس‌آذر

پنج‌شنبه ۳ اسفند ساعت ۱۵

ورزشگاه پاس قوامین تهران

تیم داوری: امیر عرب براقی-یوسف مغروری-علی رعیت-کیوان علیمحمدی

1997