دادرس: سلیمانی برای خدمت سربازی به ملوان رفت و به همین دلیل تبرئه شد

دادرس: سلیمانی برای خدمت سربازی به ملوان رفت و به همین دلیل تبرئه شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی دادرس عضو کمیته استیناف درباره تبرئه محمدرضا سلیمانی گفت: مهاجم فعلی ملوان بندرانزلی چون برای خدمت سربازی راهی این باشگاه شده بود، از محرومیت چهار ماه تبرئه شد.

به گزارش فوتبالی، در دی ماه سال جاری محمدرضا سلیمانی مهاجم فعلی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با شکایت باشگاه ذوب‌آهن و حکم کمیته وضعیت بازیکنان با محرومیتی چهار ماهه از بازی‌های رسمی (ملی و باشگاهی)، پرداخت پنج میلیارد تومان غرامت و حق دادرسی (کمی بیش از 190 میلیون تومان) مواجه شد.

سلیمانی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تجدیدنظرخواهی کرد و نتیجه این پرونده در آستانه هفته هفدهم لیگ برتر مشخص شد که بر این اساس محرومیت چهار ماهه او لغو شده و اجازه همراهی تیمش را خواهد داشت.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف درباره تبرئه محمدرضا سلیمانی مهاجم فعلی ملوان از شکایت باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: بعد از بررسی پرونده و دفاعیات ارائه شده و با عنایت به اینکه مهاجم ملوان برای خدمت سربازی راهی این باشگاه شده است، سلیمانی از محرومیت چهار ماهه تبرئه شد.

وی در مورد اینکه آیا تجدیدنظرخواهی مهاجم ملوان در ابعاد مالی پرونده هم تغییر ایجاد کرده است، گفت: در حال حاضر این موضوع را به خاطر ندارم و باید پرونده را دوباره بررسی کنم، اما آنچه که اطمینان دارم، این است که بازیکن ملوان از حکم محرومیت چهار ماهه تبرئه شد.

1999