رویا پردازی اسطوره آلمانی راجع به هدایت تیم ملی آلمان توسط کلوپ

رویا پردازی اسطوره آلمانی راجع به هدایت تیم ملی آلمان توسط کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی – میشائیل بالاک، ستاره سابق تیم ملی آلمان، اعتقاد دارد که یورگن کلوپ با توجه به جدایی اش از لیورپول در پایان فصل، گزینه ایده آلی برای هدایت تیم ملی کشورش خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی 56 ساله ماه گذشته رسما تصمیم خود برای جدایی از لیورپول در پایان فصل را اعلام کرد و دلیل آن را نداشتن انرژی کافی برای هدایت تیمش به بهترین شکل ممکن عنوان کرد. او حتی به این موضوع اشاره کرد که ممکن است حرفه مربیگری را کنار بگذارد و بر عهده گرفتن هدایت تیم دیگری در لیگ جزیره را رد کرد اما همچنین اقرار کرد که نمی‌تواند بیکار بماند و احتمال دارد که پس از یک سال استراحت ممکن است دوباره به شغل خود بازگردد. 

میشائیل بالاک در پاسخ به سوال خبرنگاران راجع به اینکه آیا می‌تواند کلوپ را به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی آلمان تصور کند، گفت:" البته. این مسیری عادی خواهد بود. او روزی سرمربی تیم ملی آلمان خواهد شد. همه منتظر این اتفاق هستند. او یکی از سرمربیانی است که می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد و مسیرش را مشخص کند. او می‌تواند هر باشگاهی را در دنیا تمرین بدهد و فکر می‌کنم که هر باشگاهی از داشتن او خوشحال خواهد شد، اما فکر می‌کنم او فردی است که ثبات را دوست دارد و برای خود ارزش هایی دارد و حالا در نقطه ای حضور دارد که آرامش لازم برای عدم تصمیم گیری عجولانه را در اختیار دارد. ما عاشق این هستیم که روزی او را اینجا ببینیم، او کیفیت لازم را دارد، شخصیت لازم را دارد تا در واقع نماد تمام آلمانی‌ها و منش آلمانی باشد و ما هم رهبری مانند او را نیاز داریم. هر وقت که او آماده باشد، به نظرم هواداران عاشق این اتفاق شوند."

2102