پیشنهاد لیورپول و منچستر یونایتد برای قاپیدن امباپه از چنگ رئال مادرید

پیشنهاد لیورپول و منچستر یونایتد برای قاپیدن امباپه از چنگ رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد و لیورپول، با ارسال پیشنهاد خود برای جذب کیلیان امباپه، به رقابت با رئال مادرید خواهند پرداخت.

به گزارش فوتبالی، این ستاره فرانسوی اخیرا باشگاه پاری سن ژرمن را از تصمیم خود که ترک این تیم در پایان فصل و با اتمام قراردادش با پاریسی‌هاست، مطلع کرده است. رئال مادرید که تابستان گذشته، با رد شدن دو پیشنهادش برای امباپه توسط پی اس جی روبرو شد، حالا در رقابت جذب این ستاره فرانسوی پیشتاز است اما این تیم اسپانیایی حقوق پیشنهادی به امباپه را نسبت به پیشنهادی که در سال 2023 به او ارائه داده بود، کمتر کرده است. این مسئله تیم نقل و انتقالاتی امباپه را عصبانی کرده است چرا که با توجه به انتقال رایگان او در تابستان پیش رو، این تصمیم را غیر منطقی می‌دانند.

حالا به نقل از Le10Sport، این موضوع فرصتی را برای لیورپول و منچستر یونایتد فراهم ساخته است تا پیشنهادی را برای جذب امباپه، ارسال کنند. با توجه به اینکه قرار است سر جیم راتکلیف، بالاخره این هفته سرمایه گذاری خود در باشگاه منچستر یونایتد را به تصویب برساند، قطعا این میلیاردر انگلیسی چیزی بیشتر از این نمی‌خواهد که ورودش به باشگاه را با جذب فوق ستاره ای مانند امباپه همراه کند. لیورپول نیز مدت‌هاست به امباپه علاقه مند است و حتی گفته می‌شود این ستاره فرانسوی در سال 2023 با کلوپ درباره انتقال به آنفیلد صحبت کرده است.

2102