هواداران تراکتور پیگیر حکم محرومیت کنعانی‌زادگان!

هواداران تراکتور پیگیر حکم محرومیت کنعانی‌زادگان!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تراکتور اصرار دارند حکم محرومیت حسین کنعانی‌زادگان پیش از بازی پرسپولیس با این تیم صادر شود.

به گزارش فوتبالی، پس از اتفاقاتی که حین ترک ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک توسط کاروان پرسپولیس بین محمدحسین کنعانی‌زادگان با برخی تماشاگران آلومینیوم رخ داد، کمیته انضابطی یک روز بعد از آن و در تاریخ ۲۷ بهمن بیانیه کوتاهی صادر کرد.

طبق این بیانیه، در پی تخلفات رخ داده مبنی بر بدرفتاری مدافع پرسپولیس با هواداران آلومینیوم اراک، حسین کنعانی‌زادگان طی ۴۸ ساعت می‌بایست دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال می‌کرد.

با این وجود و با اینکه ۴۸ ساعت از زمان صدور بیانیه کمیته انضباطی گذشته، هنوز تصمیم این کمیته مبنی بر تخلف صورت گرفته اعلام نشده و همین موضوع مورد اعتراض هواداران تراکتوری در آستانه بازی پرسپولیس و تراکتور است.

تی‌تی‌ها در صفحات هواداری خود شدیدا پیگیر این ماجرا هستند و از کمیته انضباطی می‌خواهند تا قبل از بازی پرسپولیس و تراکتور، رای خود را صادر کند و به زعم برخی از این هواداران در صورتی که این اتفاق قبل این مسابقه رخ ندهد، یک نوع بی‌عدالتی در حق تراکتور رقم خورده است.

باید منتظر ماند و دید در این زمینه چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا کنعانی که یکی از مهره‌های اصلی پرسپولیس است، می‌تواند در این مسابقه حساس به میدان برود یا نه.

1997