سوال روز؛ ریکاردو مقابل پرسپولیس، نزدیک دروازه باشد یا دور؟

سوال روز؛ ریکاردو مقابل پرسپولیس، نزدیک دروازه باشد یا دور؟

پایگاه خبری فوتبالی - پست بازی ریکاردو آلوز مقابل پرسپولیس یکی از نکات کلیدی ترکیب تراکتور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور تنها تیم لیگ برتری است که هیچ مسابقه‌ای پس از اتمام تعطیلات زمستانی لیگ برتر نداشته و به همین دلیل ترکیب ابتدایی تیم خمز در بازی با پرسپولیس، باتوجه به ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم ابهام‌های خاص خود را دارد.

یکی از نکات مبهم مربوط به ستاره این تیم یعنی ریکاردو آلوز است. اینکه هافبک پرتغالی در کدام پست به بازی گرفته شود، جای سوال دارد. البته پرسش را می‌توان جور دیگری هم طرح کرد که آیا مهندس پرشورها در پست همیشگی خود بازی خواهد کرد یا هافبک دفاعی تیم خمز خواهد بود.

پاکو خمز که در پست هافبک دفاعی صفا هادی عراقی را در اختیار دارد، باتوجه به امکان بازی ریکاردو آلوز و میلاد کر در این ناحیه از زمین، پس از ناکامی در جذب علیرضا علیزاده، درخواستی مبنی بر تقویت تیمش در این پست نداشت و معتقد بود با سه بازیکن مذکور می‌تواند کار را جلو ببرد.

صفا هادی هافبکی جنگنده و به نوعی تخریبی در وسط میدان است که البته درصد اشتباهات بالایی هم دارد و مشخص نیست سرمربی اسپانیایی برای بازی مهمی چون پرسپولیس سرنوشت هافبک جلوی مدافعین خود را چطور رقم خواهد زد.

برای این موضوع دو فرضیه قابل تصور است؛ اینکه خمز به صفا بازی دهد و از آلوز بخواهد به وی در طول بازی کمک کند یا اینکه از ریکی در پست هافبک دفاعی استفاده کند که در این صورت دوری ستاره پرتغالی از دروازه حریف باعث خواهد شد نتواند همانند همیشه مهندسی حملات تیمش را برعهده گیرد و در نهایت باید منتظر ماند و دید تصمیم خمز در این باره چیست.

1997