پیشنهاد جالب آنچلوتی به شماره 10 رئال مادرید: دستیارم شو!

پیشنهاد جالب آنچلوتی به شماره 10 رئال مادرید: دستیارم شو!

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ هافبک کروات شاید در فصل آینده مسیر جدیدی را برای خود انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، مودریچ که دوران فوتبال خارق العاده ای داشته، در تابستان آینده 39 ساله می شود. این بازیکن در این فصل کمرنگ بوده است و همین مسئله باعث شده تا احتمال تمدید قراردادش توسط رئال مادرید خیلی کم باشد. 

حالا رسانه های اسپانیا گزارش داده اند که آنچلوتی از لوکا مودریچ خواسته که به کادر فنی او در فصل 25-2024 اضافه شود. در حقیقت اگر مودریچ در پایان فصل قصد بازنشستگی را داشته باشد، انچلوتی امیدوار است که لوکیتا را به جمع دستیاران خود اضافه کند. گفته می شود که مودریچ در ابتدا با این پیشنهاد موافقت نکرده چرا که ترجیح می دهد که به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد اما شاید نظرش در ماه های آینده تغییر کند. 

مودریچ در آستانه 39 سالگی یکی از کمرنگ ترین فصل هایش را در رئال مادرید سپری می کند. این بازیکن در اکثر دقایق فصل، نیمکت نشین بوده و پانزدهمین بازیکن تیم از نظر دقایق به شمار می رود.  مودریچ در تابستان آینده در یورو حضور پیدا می کند و بعد از ان باید تصمیم بگیرد که آیا قصد ادامه فوتبالش را دارد یا می خواهد بازنشسته شود. این بازیکن، پیشنهادهای نجومی را در سالهای اخیر از جانب باشگاه های عربستانی داشته و آنها را رد کرده است.

4125