رقابت کلاغ‌ها با تاتنهام برای جذب هافبک جوان اورتون

رقابت کلاغ‌ها با تاتنهام برای جذب هافبک جوان اورتون

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل در کنار تاتنهام قصد دارد در تابستان 2024 برای جذب جیمز گارنر تلاش کند.
به گزارش فوتبالی، نیوکاسل قصد دارد در تابستان 2024، برای جذب جیمز گارنر اقدام کند. مدیران این باشگاه آماده هستند تا برای به خدمت گرفتن گارنر با تاتنهام رقابت کنند. این در حالی است که اعضای کادر فنی اورتون با فروش گارنر موافق نیستند.
تاتنهام و نیوکاسل یونایتد با هدف جذب یک هافبک وارد پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خواهند شد و هر دو باشگاه ستاره 22 ساله اورتون را زیر نظر دارند. طبق گزارش رسانه فوتبال اینسایدر، تاتنهام و نیوکاسل وضعیت جیمز گارنر  را تحت نظر دارند و به احتمال زیاد در تابستان آینده برای خریدش تلاش می‌کنند.
این هافبک یکی از اعضای کلیدی تیم شان دایچ در این فصل بوده است و در 30 بازی برای تافی‌ها به میدان رفته که حاصلش دو گل و یک پاس گل بوده. البته باید اشاره کرد که او به عنوان یک هافبک گلزن شناخته نمی‌شود و بیشتر در امور دفاعی شرکت دارد؛ به همین خاطر شان دایچ حاضر نیست مهره موثر تیمش را از دست بدهد.
با این حال، وضعیت گارنر به سقوط کردن یا نکردن اورتون بستگی دارد. هرچند که باید این نکته را به خاطر داشت که در هر دو صورت مدیران پیشنهادها را بررسی می‌کنند چون به فروش بازیکنان خود نیاز دارند تا بتوانند حساب‌های مالی خود را متعادل کنند.
بزرگ‌ترین نقطه قوت گارنر این است که می‌تواند در چند پست در خط هافبک بازی کند و این برای باشگاه‌هایی که در رقابت‌های اروپایی حضور دارند ایده‌آل است؛ زیرا آنها به سیستم چرخشی نیاز دارند.
1428