سورپرایز ژاوی برای دیدار مقابل ناپولی مشخص شد

سورپرایز ژاوی برای دیدار مقابل ناپولی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود احتمال حضور ژائو فلیکس در لیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار مقابل ناپولی افزایش یافته است.
به گزارش فوتبالی، بارسلونا در جریان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید این هفته به مصاف ناپولی برود. این دو تیم چهارشنبه شب در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونای شهر ناپل به مصاف هم خواهند رفت.
این در حالی است که بارسلونا ممکن است برای سفر خود به ناپل یک سورپرایز در نظر گرفته باشد. در حال حاضر، ویتور روکه، رافینیا، روبرت لواندوفسکی و لمینه یامال تنها مهاجمان آنها هستند که قطعا در این سفر تیمشان را همراهی می‌کنند، اما ژائو فلیکس نیز ممکن است در لحظات آخر به لیست تیم اضافه شود.
به گزارش نشریه اسپورت، این بازیکن پرتغالی بهبود قابل توجهی در مچ پای خود احساس کرده است و در صورت ادامه این روند، می‌تواند سه شنبه به همراه کاروان بارسلونا به ایتالیا سفر کند. گفته می‌شود او اصلا آماده نیست تا از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گیرد؛ اما احتمالا یک گزینه بر روی نیمکت خواهد بود تا اگر کار گره خورد به زمین برود.
با توجه به به مصدومیت فران تورس و کمبود بازیکن در خط حمله، بازگشت ژائو فلیکس برای ژاوی و بارسلونا ارزشمند خواهد بود. سه هفته از مصدومیت مچ پای این بازیکن می‌گذرد و او کم‌کم به شرایط مسابقه بازمی‌گردد.
از سوی دیگر فران تورس به طور قطع نمی‌تواند در این مسابقه حضور پیدا کند. او آخرین مرحله بهبودی خود را سپری می‌کند، اما حداقل تا آخر هفته قادر به بازگشت به تمرینات گروهی نیست.
این وینگر پرتغالی تکنیکی، در صورت آمادگی می‌تواند برای خط دفاعی ناپولی شب سختی بسازد.
1428