پیش‌بازی گل‌گهر - پیکان؛ شروع خوب مارینوس علیه طلسم عنایتی

پیش‌بازی گل‌گهر - پیکان؛ شروع خوب مارینوس علیه طلسم عنایتی

پایگاه خبری فوتبالی - گل‌گهر سیرجان به دنبال ادامه روند تمام پیروزی خود در آغاز دوباره مسابقات خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، گل‌گهر در سیرجان میزبان پیکان تهران خواهد بود. دیداری که در بازی رفت با نتیجه تساوی بدون گل همراه بود.

گل‌گهر از آغاز مجدد بازی‌ها پس از تعطیلات زمستانی، نتایج خوبی گرفته و توانسته در دیدار جام حذفی برابر نیکا پارس چالوس و دیدار لیگ برتری خارج از خانه برابر فولاد به برتری برسد و حالا هم می‌خواهد از دو بازی پیاپی خود که در سیرجان خواهد داشت، حداکثر امتیازات را گرفته و وضعیت خود را در جدول بهتر کند.

در سمت مقابل پیکان شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و این تیم جزو تیم‌های فانوس به دست لیگ برتر محسوب می‌شود. نکته بسیار منفی درباره خودروسازان اینکه، آن‌ها تا اینجای فصل فقط یک برد به دست آورده‌اند که در هفته هفتم لیگ برتر بوده و پس از آن رنگ‌ پیروزی را ندیده‌اند و باید دید غلامرضا عنایتی که در دو تقابل قبلی خود با گل‌گهر به عنوان سرمربی دو شکست را پذیرا شده، خواهد توانست با کسب اولین پیروزی لیگ برتری خود با پیکان به این طلسم منفی طولانی مدت پایان دهد یا نه.

نکته جالب اینکه از ۹ تقابل لیگ برتری بین دو تیم همه چیز برابر بوده و هر دو تیم سه برد کسب کرده‌اند و‌ سه بازی هم مساوی شده و باید دید چه نتیجه‌ای این برابری شکل گرفته را بر هم خواهد زد.

نتیجه هفته گذشته: گل‌گهر با یک گل از سد فولاد در اهواز گذشت و پیکان در تهران به تساوی یک بر یک مقابل نساجی رسید.

وضعیت در جدول: گل‌گهر با ۲۶ امتیاز ششم است و پیکان با ۱۲ امتیاز در رده سیزدهم جای دارد.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران

گل‌گهر - پیکان

چهارشنبه ۲ اسفند ساعت ۱۴:۳۰

ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

تیم داوری: احمد محمدی - بهزاد پناهی - امین قدیری - مهدی اجاقی

1997