ادعای رسانه انگلیسی: اوسیمهن نه، تونی هدف اول تیم لندنی

ادعای رسانه انگلیسی: اوسیمهن نه، تونی هدف اول تیم لندنی

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه انگلیسی سان، مدعی شده است که ایوان تونی، مهاجم تیم برنتفورد، به هدف اول چلسی برای تقویت خط حمله خود تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، این باور وجود دارد که برنتفورد برای فروش ستاره نوک خط حمله خود، مبلغی بالغ بر 80 میلیون پوند را درخواست خواهد کرد. این بازیکن انگلیسی از ابتدای زمستان و پس از محرومیتی که به واسطه فعالیت در زمینه شرط بندی با آن مواجه شده بود، با فرم خوبی به میادین فوتبال بازگشته است.

باشگاه چلسی برای خرید ایوان تونی با چنین قیمتی، نیاز دارد تا چندین بازیکن خود را به فروش برساند تا خود را در چارچوب قوانین فیرپلی مالی لیگ جزیره نگه دارد. اینطور گفته می‌شود که مائوریتسیو پوچتینو، به سران چلسی گفته که فکر می‌کند تونی، می‌تواند این تیم را به سطح بعدی برساند. 

آرسنال، دیگر تیم لندنی نیز به ایوان تونی لینک شده است و از او به عنوان یکی از اهداف اصلی این تیم برای تقویت قوای تهاجمی خود نام برده می‌شود.

در انتها باید منتظر پنجره تابستانی ماند تا مشخص شود که آیا دو تیم بزرگ شهر لندن، حاضر هستند تا برای جذب این بازیکن که نشان داده زیاد از حاشیه ها بدش نمی‌آید، چنین مبلغ بزرگی را هزینه کنند یا خیر، مبلغی که در صورت انجام این انتقال، رکورد نقل و انتقالاتی باشگاه برنتفورد را جا به جا خواهد کرد.

2102