عذرخواهی گواردیولا از ستاره سابق تیمش

عذرخواهی گواردیولا از ستاره سابق تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار مقابل برنتفورد، از کالوین فیلیپس بابت اظهاراتش درباره این بازیکن عذرخواهی کرد.
به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان خروجی منچسترسیتی در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی، کالوین فیلیپس بود که پس از کوش و قوس‌های فراوان در نهایت به صورت قرضی تا پایان فصل به وستهام یونایتد پیوست. او که به عنوان یک ستاره از لیدز یونایتد به منچسترسیتی پیوسته بود، هرگز نتوانست در سطح بالایی ظاهر شود و همواره زیر سایه رودری و دیگر بازیکنان خط میانی منچسترسیتی ماند. 
پس از جام جهانی 2022، زمانی که او از اردوی تیم ملی انگلیس به تمرینات منچسترسیتی بازگشته بود، مورد انتقاد سرمربی سیتیزن‌ها قرار گرفت. پپ گواردیولا در مصاحبه‌ای رسمی دلیل نیمکت‌نشینی فیلیپس را اضافه وزن این بازیکن اعلام کرده بود.
گواردیولا به خبرنگاران گفته بود که فیلیپس پس از بازگشت از قطر در شرایط مناسبی برای حضور در جلسات تمرینی قرار ندارد. فیلیپس یکی از مهره‌های نیمکت نشین تیم ملی انگلیس در جام جهانی بود و تنها توانست 40 دقیقه به میدان برود.
پس از انتقال به وستهام، فیلیپس اعلام کرد که اعتماد به نفسش پس از مصاحبه گواردیولا آسیب دید و نتوانست بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد. گواردیولا روز دوشنبه در واکنش به اظهارات فیلیپس به خبرنگاران گفت: «بله، حق با او است و من متاسفم.»
گواردیولا اضافه کرد: «من از او عذرخواهی می‌کنم. من قبل از آن با او صحبت کردم. من هرگز بدون هماهنگی با بازیکن چیزی در موردش نمی‌گویم.»
منچسترسیتی باید روز سه‌شنبه به مصاف برنتفورد برود و در صورت پیروزی می‌تواند به لیورپول صدرنشین نزدیک‌تر شود. باید دید شاگردان گواردیولا می‌توانند دوباره به کورس قهرمانی بازگردند یا شرایط طور دیگری رقم می‌خورد.
1428