دلیل اصلی دوران کابوس‌وار هازارد در رئال مادرید از زبان خودش

دلیل اصلی دوران کابوس‌وار هازارد در رئال مادرید از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی – ادن هازارد اعتقاد دارد که همه گیری ویروس کرونا، او را از بازیابی کامل وضعیت خوب خود پس از مصدومیت مچ پایش، ناتوان ساخت.

به گزارش فوتبالی، هازارد بلژیکی، در زمانی که رئال مادرید حاضر به پرداخت مبلغ هنگفت 150 میلیون یورویی برای جذب او از چلسی در سال 2019 شد، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شناخته می‌شد، نکته ای که رئالی‌ها را با وجود این بازیکن در آخرین سال قرارداد خود   با آبی‌های لندن، مجاب به پرداخت این هزینه گزاف کرد. شرایط اما برای این ستاره بلژیکی خوب پیش نرفت و او پس از تجربه مصدومیت‌های زیاد، بدون اینکه بتواند رویا پردازی های طرفداران رئال مادرید درباره اضافه شدن جانشین کریستیانو رونالدو به تیمشان را رنگ واقعیت ببخشد، با کمال ناامیدی کفش های خود را آویخت و از این ورزش زیبا خداحافظی کرد. 

او در مصاحبه با اوبی میکل، هم تیمی سابقش در چلسی، درباره دوران ناامید کننده اش در رئال مادرید گفت:" فکر می‌کنم کمی درباره دوره ویروس کرونا، بد شانس بودم چونکه اگر بخواهید ماجرای واقعی را بدانید، من به دالاس رفتم تا بر روی مچ پایم جراحی انجام بدهم و وقتی به رئال برگشتم، همه گیری کرونا اتفاق افتاده بود. دو تا دو ماه و نیم از دوران کرونا را پشت سر گذاشتم که تنها در خانه بودم و نتوانستم برای توانبخشی، فیزیوتراپی انجام دهم و خودم به تنهایی آن را انجام دادم. اگر می‌توانستم یک چیز را تغییر دهم، به دکتر می‌گفتم که یک فیزیوتراپیست برایم بفرست زیرا برای رسیدن به بالاترین سطح، نیاز به بازیابی کامل سلامتم داشتم. بعد که دوباره به زمین برگشتم، به بدنم فشار زیادی می‌آوردم اما مچ پایم مثل سابق نبود و فصل بعد هم همه چیز در هم شکست و باقی ماجرا را نیز می‌دانید."

2102