پنجمین رویارویی تمام خارجی پرسپولیس و تراکتور؛ نبرد برزیل و اسپانیا

پنجمین رویارویی تمام خارجی پرسپولیس و تراکتور؛ نبرد برزیل و اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- رویارویی شماره 32 پرسپولیس و تراکتور در تاریخ لیگ برتر، پنجمین مصاف دو تیم با حضور سرمربیان خارجی روی نیمکت‌شان است؛ اوسمار ویرای برزیلی و پاکو خمز اسپانیایی. به گزارش فوتبالی، در 4 رویارویی قبلی، تراکتور 2 بار برنده شده (تونی و دنیزلی)، سهم پرسپولیس یک برد بوده (برانکو) و یک تقابل هم برنده‌ای نداشت.

* تونی و مانوئل ژوزه

بازی رفت لیگ دوازدهم رویارویی تونی اولیویرا روی نیمکت تراکتور با مانوئل ژوزه روی نیمکت پرسپولیس بود. بازی در ورزشگاه آزادی و با قضاوت سعید مظفری‌زاده برگزار شد و کسی نمی‌دانست آخرین حضور پیرمرد بسیار گران‌قیمت پرتغالی روی نیمکت قرمزهاست. تک گل بازی را مهدی سیدصالحی دقیقه 77 روی پاسم قاسم دهنوی زد تا تراکتور با 3 امتیاز کامل به تبریز برگردد.

* برانکو و تونی

بازی رفت لیگ پانزدهم. روی نیمکت تراکتور، تونی اولیویرا نشسته و برانکو هم سرمربی پرسپولیس بود. محسن ترکی وظیفه قضاوت این بازی را در تبریز برعهده داشت. 

سرنوشت بازی دقیقه 71 رقم خورد. خطای مدافعان تراکتور روی مهدی طارمی، پنالتی اعلام شد. و جری بنگتسون تک گل بازی را وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد. 

* لیکنز و برانکو

بازی برگشت لیگ هجدهم به میزبانی ورزشگاه یادگار امام. جرج لیکنز به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور بود و آن طرف، برانکو هدایت پرسپولیس را برعهده داشت. سرنوشت بازی را دو بازیکنی رقم زدند که شماره پیراهن‌شان 11 بود. کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس در دقیقه 11 گل زد و 11 دقیقه قبل از پایان، دانیال اسماعیلی‌فر گل مساوی را وارد دروازه بیرانوند کرد.

* دنیزلی و کالدرون

دو تیم در هفته دوم لیگ نوزدهم به مصاف هم رفتند. رویارویی مصطفی دنیزلی روی نیمکت تراکتور با گابریل کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس. سرنوشت بازی را سوپرگل احسان حاج‌صفی در آخرین دقیقه نیمه اول رقم زد. پاس شجاعی و شوت سرضرب حاج‌صفی از حوالی خط محوطه جریمه، دروازه بیرانوند را فرو ریخت و 3 امتیاز را در تبریز نگه داشت.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی