تفتیان پس از ششمی در آسیا: شرمنده مردم و خانواده‌ام شدم

تفتیان پس از ششمی در آسیا: شرمنده مردم و خانواده‌ام شدم

پایگاه خبری فوتبالی - ملی پوش دوومیدانی بعد از ششمی در داخل سالن آسیا گفت: شرمنده مردم و خانواده‌ام شدند که در سالن حضور داشتند.

به گزارش فوتبالی، حسن تفتیان پس از ناکامی در کسب مدال 60 متر مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: دوی سرعت همین است و متاسفم که نشد. خیلی دوست داشتم مدال طلای دوره قبل را تکرا کنم. شرمنده مردم، علاقمندان و خانواده ام شدم که در سالن حضور داشتند، اما به هرحال مسابقه همین است و باید برای رقابت بعدی ادامه دهیم.    وی در مورد سطح رقابت‌ها گفت: سخت ترین مسابقه دوی 60 متر مردان بود که تعداد زیادی هم دونده حضور داشت و باید سه راند می دویدیم. دونده های خوب و جوانی هم از عمان، ژاپن و کره شمالی حضور داشتند و سطح بالایی داشت. فکر می کنم میزبان خوبی هم برای کشورهای آسیایی بودیم و زحمات زیادی کشیده شد و برای علاقمندان هم جذاب بود.          

دونده سرعتی کشورمان در مورد اینکه بعد از دو دوره حضور در المپیک آیا به مدال فکر می کند، یا خیر، تاکید کرد: مدال المپیک شرایط خودش را می‌خواهد. وقتی مربی ندارم و هنوز تنها تمرین می‌کنم چه انتظاری می‌توان داشت؟ متاسفانه در پشتیبانی و زیر ساخت عقب هستیم و چند بار تلاش کردم که وزیر ورزش را ببینیم و بعد از 6 ماه هنوز موفق نشدم. تفتیان ادامه داد: یک سری دغدغه هایی دارم که هنوز حل نشده است و در آستانه المپیک باید بدون مربی تمرین کنم. با همه این شرایط آن چیزی که از دستم بر می‌آید را انجام می‌دهم.         وی در مورد اینکه اونتانون * را قبلا انتخاب کردی و امسال شرایطت چطور است؟ گفت: قبلا این کار را انجام دادم، اما این روش درست نیست و امیدوارم مسوولین ورزش کشور یک فکری به حال ورزشکاران المپیکی بکنند و در این چند ماه باقیمانده شرایط بهتر شود.

تفتیان که در دوی 60 متر داخل سالن به مقام ششم رسید، در خصوص اینکه تغییر مدیریت چه قدر به دوومیدانی ضربه می‌ند؟ تصریح کرد: خیلی ما را اذیت می‌کند و در این شرایط نمی‌توان برنامه ریزی کرد و هرکسی می‌آید دوره کوتاهی دارد. در این دوره هم مبینی زحمت زیادی کشید، اما همین سرپرست بودن باعث می‌شود که نتوان بلند مدت برنامه ریزی کرد. امیدوارم مجمع برگزار و دوومیدانی به یک ثبات خوبی برسد.

9989