زمستان داغ در یخبندان روسیه؛ قربانی رفت، حسین‌نژاد هم می‌رود

زمستان داغ در یخبندان روسیه؛ قربانی رفت، حسین‌نژاد هم می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌آید سپاهانی‌ها بعد از محمد قربانی باید با محمدجواد حسین نژاد هم خداحافظی کنند و او را به لیگ روسیه بفرستند.

به گزارش فوتبالی، بعد از رسمی‌ شدن انتقال محمد قربانی به تیم رده چهارمی اورنبورگ در لیگ برتر روسیه هواداران سپاهان باید خود را آماده جدایی یکی دیگر از ستارگان این فصل خود کنند. 

محمدجواد حسین‌نژاد که از بازی سپاهان در برابر ذوب آهن خودش را در دل ژوزه مورایس و هواداران سپاهان جا کرد به زودی راهی لیگ روسیه و تیم زنیت روسیه می‌شود. اگر این انتقال رسمی شود حسین‌نژاد بعد از محمد محبی، محمد قربانی و کسری طاهری به چهارمین ایرانی شاغل در لیگ روسیه بدل می‌شود. این خبری است که محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر داده است.

حسین‌نژاد که در آخرین لحظه از لیست تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خط خورد با حضور در تیم زنیت به هشتمین بازیکنی از فوتبال ایران لقب می‌گیرد که فرصت بازی در لیگ برتر روسیه و به طور کلی حضور در یک تیم روس را پیدا می‌کند.  

گفته می‌شود پیشنهاد باشگاه زنیت که پیش از این سابقه همکاری با سردار آزمون را داشته به سپاهانی برای جذب حسین‌نژاد مبلغی میان 1 تا 1/5 میلیون یورو می‌باشد. 

حسین‌نژاد 20 ساله که بدون تردید پدیده این فصل رقابت‌های لیگ برتر بوده است جمعا در رقابت‌های مختلف برای طلایی‌پوشان اصفهانی در 18 مسابقه به میدان رفته است و آمار 2 گل و 3 پاس گل را از خود برجای گذاشته است. 

 

9098