گلایه قلعه‌نویی از انتقادها علیه الهویی؛ از بازیکنان بپرسید!

گلایه قلعه‌نویی از انتقادها علیه الهویی؛ از بازیکنان بپرسید!

پایگاه خبری فوتبالی – توضیحات الهویی در دفاع ازعملکرد تیم ملی واکنش‌های تندی را از سوی اهالی فوتبال در پی داشت.

به گزارش فوتبالی، پس از ناکامی تیم ملی ایران در رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا 2023 خیلی از فوتبالدوستان ایرانی و پیشکسوتان و کارشناسان از نمایش پرفراز و نشیب تیم ملی در این تورنمنت انتقاد کردند. 

اما اواسط هفته گذشته سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی حسابی از عملکرد تیم ملی در این مسابقات دفاع کرد و انتقادات از تیم ملی را غیر منصفانه و نادرست خواند.

پس از این مصاحبه، انتقادات از الهویی شدت گرفت. در برنامه امشب فوتبال برتر ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال ایران بدون اشاره به نام الهویی حرف‌های او را توهین به شعور فوتبالدوستان دانست!

اما امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی که امشب مهمان برنامه فوتبال برتر در دفاع از دستیارش سنگ تمام گذاشت! او در این باره به ژوزه مورینیو اشاره کرد که بازیکن بزرگی نبود و با دستیاری شروع کرد اما بعدا بهترین سرمربی شد.

قلعه‌نویی در ادامه با بیان رزومه الهویی از محمد حسین میثاقی خواست همین حالا با بازیکنان تیم ملی تماس بگیرد و نظر آنها را درباره الهویی جویا شود که میثاقی با تایید نظر قلعه‌نویی گفت همه بازیکنان از الهویی تعریف و تمجید می‌کنند.

1359