روزهای خوب علی کریمی در ترکیه؛ دومین گل با سرمربی جدید

روزهای خوب علی کریمی در ترکیه؛ دومین گل با سرمربی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- علی کریمی این روزها یکی از بازیکنان آماده تیم بوراک ایلماز است.

به گزارش فوتبالی، در هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور میهمان باشاک شهیر بود و موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. علی کریمی هافبک ایرانی کایسری اسپور که در این دیدار در ترکیب ابتدایی حضور داشت، در دقیقه 15 موفق شد به زیبایی از پشت محوطه جریمه گل دوم تیمش را وارد دروازه میزبان کند تا یکی از ارکان پیروزی تیمش برابر باشاک شهیر نام بگیرد. 

این دومین گل علی کریمی در سومین بازی اخیر برای کایسری اسپور بود، کریمی دو هفته پیش و در بازی مقابل آنتالیا اسپور دومین گل فصلش را به ثمر رساند که گل خیلی مهمی هم برای تیمش بود، کایسری اسپور که هشت شکست متوالی را تجربه کرده بود، تصمیم به تغییر سرمربی گرفت و بوراک ایلماز سرمربی جدید کایسری تاسپور در اولین تجربه‌ی خود علی کریمی را فیکس کرد و با تک گل بازیکن ایرانی به تساوی یک - یک مقابل آنتالیا اسپور دست یافت تا نوار شکستهای متوالی این تیم قطع شود. 

حالا علی کریمی موفق شد سومین گل فصلش را در دیدار باشاک شهیر به ثمر برساند تا تیمش پیروز شود و با 35 امتیاز در رده هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد. کریمی دو روز پیش قراردادش با کایسری اسپور را تا سال 2027 تمدید کرد و حالا روزهای خوبی را در ترکیه سپری می کند.

2636