داور پرتغالی برای بازی ایران – تاهیتی

داور پرتغالی برای بازی ایران – تاهیتی

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته داوران فیفا، داور اول بازی تیم های ملی ایران و تاهیتی در مرحله گروهی جام جهانی را از پرتغال انتخاب کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فیفا، سرگوئی سوارز از پرتغال را به عنوان داور اول بازی حساس ایران و تاهیتی انتخاب کرد.

کمیته داوران فیفا، داور دوم این بازی را آسیو فرناندز از اروگوئه،  داور سوم بازی را ینگیلاب ممدوف از جمهوری آذربایجان انتخاب کرده است.

وقت نگهدار این بازی ساوریو بوتالیکو از ایتالیاست. ناظر داوری بازی ایران – تاهیتی، ابراهیم المنصوری ازامارات است. 

ناظر بازی هم ایلکو جورجیوسکی از کشور مقدونیه است و مدیر مسابقه هم جوزف پونست از کشوراسپانیا انتخاب شده است.

مدیر رسانه ای این بازی هم کارولینا آلمیرون از برزیل است که البته آلمیرون، مدیررسانه ای کل مسابقات جام جهانی 2024 دبی هم هست.

بازی سوم و پایانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل تاهیتی در مرحله گروهی جام جهانی 2024 دبی، امشب ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه D3  دبی برگزار می شود و برنده این بازی در وقت معمول 36 دقیقه ای، سرگروه خواهد بود و اگر بازی به وقت 3 دقیقه ای برود، هم برنده بازی سرگروه خواهد شد. 

ایران در صورت پیروزی در این دو حالت سرگروه خواهد بود و تنها در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، ایران چه ببرد و چه ببازد، به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود خواهد کرد.

9989