ادعای روزنامه دولت؛ بیرانوند مخالف جذب دروازه‌بانِ دومِ مشهور است!

ادعای روزنامه دولت؛ بیرانوند مخالف جذب دروازه‌بانِ دومِ مشهور است!

پایگاه خبری فوتبالی – مذاکرات پرسپولیس با رشید مظاهری برای پیوستن به این تیم متوقف شده است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند در پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. او هم البته بخشی از تیمی است که مشکلات زیادی دارد و تقریبا هیچ کدام از بازیکنانش شرایده ایده‌آلی ندارند. اما موضوع بیرانوند با بقیه بازیکنان این تیم تفاوت‌هایی هم دارد.

بیرو که در جام ملت‌های آسیا 2023 همراه با تیم ملی ایران عملکرد چندان خوبی نداشت در بازگشت از این مسابقات مدعی شد این نسل، بهترین نسل تیم ملی ایران در تاریخ فوتبال این کشور است. این ادعای او با واکنش‌های تندی مواجه شد و خیلی‌ها با یادآوری اتفاقات و افتخارات تیم ملی در گذشته سعی کردند اثبات کنند ادعای او اصلا درست نیست.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در بازگشت از جام ملت‌ها در اولین بازی تیم باشگاهی‌اش مقابل آلومینیوم اراک هم روز خوبی را پشت سر نگذاشت و یک گل استثنایی دریافت کرد. گلی که احتمالا بهترین گل این فصل فوتبال ایران است و باعث شد پرسپولیس در اراک شکست بخورد.

در هفته اخیر هم ماجرای همکاری تبلیغاتی بیرانوند با شرکتی که مشخص شده کلاهبرداری بزرگی است باعث افزایش انتقادها از او شده است. هر چند بیرانوند تنها فرد معروفی نبوده که با این شرکت همکاری تبلیغاتی داشته است.

اما ظاهرا یک مساله حاشیه‌ای دیگر هم پیش آمده است که باعث شده هواداران پرسپولیس بابت آن از بیرانوند انتقاد کنند. این مساله‌ای است که تبدیل به گزارش روی جلد روزنامه ایران ورزشی در شماره امروزش شده است.

این روزنامه مدعی شده است که پرسپولیس برای این که بتواند در نقل و انتقالات زمستانی یک دروازه‌بان دوم مطمئن جذب کند با رشید مظاهری دروازه‌بان اسبق تیم‌های ذوب آهن، تراکتور، استقلال و نساجی وارد مذاکره شده بود.

اما این مذاکرات خیلی زود متوقف و پرونده این انتقال جذاب بسته شد. درباره دلیل این اتفاق ابهامات زیادی وجود دارد. اما ایران ورزشی نوشته است که شایعه شده بیرانوند مانع ادامه مذاکرات مظاهری با پرسپولیس شده است!

در این گزارش نوشته شده که بیرانوند در همه این سال‌‌ها نشان داده است که علاقه‌ای به حضور یک رقیب قوی و اسم و رسم‌دار در کنار خودش در پرسپولیس ندارد و به همین دلیل مدیران باشگاه مذاکرات را با مظاهری متوقف کردند.

پرسپولیس از ابتدای فصل این مشکل را دارد و دروازه‌بانی که در غیاب بیرانوند بتواند خیال هواداران را راحت کند در لیست این تیم نیست

به جز این او الان 3اخطاره است وهر لحظه امکان دارد با گرفتن اخطار چهارم بازی بعدی پرسپولیس را از دست بدهد. تصور این که این اتفاق مثلا در بازی ماقبل دربی بیفتد و پرسپولیس بیرو در دربی نداشته باشد واقعا برای هواداران و کادر فنی این تیم ترسناک است.

حالا اگر این مساله عدم موافقت بیرانوند با جذب یک دروازه‌بان خوب و اسم‌ورسم‌دار به عنوان دروازه‌بان دوم صحت داشته باشد و برای این تیم مشکل‌ساز شود هواداران پرسپولیس بیش از پیش از بیرانوند انتقاد خواهند کرد.

1359