شعار کنایه‌آمیز هواداران رئال مادرید علیه لاپورتا: سینی شیرینی را پرت کن!

شعار کنایه‌آمیز هواداران رئال مادرید علیه لاپورتا: سینی شیرینی را پرت کن!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید و بارسلونا در فینال جام حذفی بسکتبال اسپانیا به مصاف هم رفتند که رئالی ها به لطف عملکرد بهتر در کوارتر چهارم به قهرمانی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید توانست به قهرمانی جام حذفی اسپانیا برسد که در این بازی در شهر مالاگا، فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا مدیران رئال مادرید و بارسلونا هم در ورزشگاه حضور داشتند. 

در یک سال اخیر پرز و لاپورتا در بازیهای فوتبال رئال مادرید و بارسلونا کنار هم نمی نشینند چرا که شکایت رئالی ها از رقیبشان به اتهام پرداخت رشوه به نگریرا، رییس سابق کمیته داوران به شدت جنجال ساز شده بود. شب گذشته نیز مدیران رئال مادرید و بارسا در حالی در جایگاه ویژه نشستند که سه صندلی میان آنها فاصله بود. البته پرز و لاپورتا در پروژه سوپرلیگ همچنان شریک و متحد همدیگر هستند و به نظر می رسد که اختلافشان چندان هم زیاد نباشد.

هفته گذشته خبری منتشر شد که پس از تساوی بارسلونا و گرانادا، خوان لاپورتا عصبانی شده و سینی شیرینی را در جایگاه ویژه به هوا پرتاب کرده است. شب گذشته و پس از پیروزی بسکتبالیست های رئال مادرید مقابل بارسلونا، هواداران رئال با این مسئله شوخی کردند و خطاب به لاپورتا شعار دادند:"سینی شیرینی را پرتاب کن!"

4125