اسطوره رئال مادرید سرمربی بایرن مونیخ می‌شود؟

اسطوره رئال مادرید سرمربی بایرن مونیخ می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که دوران حضور توماس توخل در بایرن مونیخ به یک سال هم نرسیده، شاید این مربی به زودی برکنار شود.

به گزارش فوتبالی، مدیران بایرن مونیخ در فصل گذشته با اخراج ناگهانی ناگلسمن و استخدام توخل همه را شگفت زده کردند. در حقیقت در آن زمان فقط دو ماه تا پایان فصل مانده بود و برای خیلی ها عجیب بود که چرا مدیران باواریایی ها منتظر پایان فصل نمانده اند تا ناگلسمن را اخراج کنند.

توخل به سختی و در آخرین لحظات فصل گذشته توانست بوندسلیگا را ببرد. انتظار می رفت که باواریایی ها در فصل جدید با توجه به تفکرات توخل بتوانند نتایج خوبی کسب کنند اما در حال حاضر اصلا شرایط خوبی ندارند. بایرن از جام حذفی به شکل ناباورانه ای کنار رفت، در لیگ آلمان هشت امتیاز از لورکوزن عقب افتاده و با شکست در مقابل لاتزیو در دور رفت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، خطر حذف از این مسابقات را حس می کند.

در این شرایط، شایعات در مورد اخراج توخل قوت گرفته است و حالا برخی رسانه ها به جانشین او نیز اشاره کرده اند. کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که مدیران رئال مادرید با زین الدین زیدان، اسطوره رئال مادرید تماس گرفته اند. زیدان که به عنوان مربی، بازیکن و کمک مربی در رئال مادرید پنج بار قهرمان اروپا شده، از سال 2021 پس از استعفا از رئال مادرید بدون تیم است و حالا ممکن است که پس از حدود سه سال به دنیای مربیگری برگردد. وی در سالهای اخیر پیشنهادهای تیم های مختلفی را رد کرده است.

4125