سه امتیاز برای منچستریونایتد با درخشش ستاره دانمارکی

سه امتیاز برای منچستریونایتد با درخشش ستاره دانمارکی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لوتون تاون و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، در این دیدار، راسموس هویلوند، مهاجم جوان و دانمارکی منچستر یونایتد عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. هویلوند این گل ها را خیلی زود به ثمر رساند. در حقیقت این بازیکن 21 ساله دانمارکی، در دقیقه اول بازی گلزنی کرد. او در دقیقه 7 بازی هم روی پاس آلخاندرو گارناچو گل دوم خودش و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. لوتون موفق شد در دقیقه 14 بازی توسط کالوم موریس یک گل به ثمر برساند و یکی از گل های خورده را جبران کند اما نتیجه پیروزی دو بر یک برای منچستر یونایتد تا پایان بازی پا بر جا بود و در نهایت شیاطین سرخ در این بازی به پیروزی رسیدند و هر سه امتیاز را گرفتند.

منچستر یونایتد در تلاش است تا برای فصل آینده حداقل بتواند سهمیه اروپایی به دست بیاورد. آن ها اکنون سه امتیاز کمتر از تاتنهام رده پنجمی دارند و در رده ششم جدول قرار گرفته اند.

تماشای گل دوم هویلوند

1471