کدام بازیکن منچسترسیتی به پالمر دست نداد؟

کدام بازیکن منچسترسیتی به پالمر دست نداد؟

پایگاه خبری فوتبالی - همه بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی منچسترسیتی به جز یک نفر به کول پالمر پیش از تقابل این تیم و چلسی دست دادند هر چند که به نظر می رسد که این اتفاق، عمدی نبوده است.

به گزارش فوتبالی، پالمر برای اولین بار از زمان انتقال 42.5 میلیون پوندی به چلسی در تابستان گذشته، به ورزشگاه اتحاد برگشت.  در حالی که این هافبک هجومی برای کسب دقایق زیر نظر پپ گواردیولا دچار مشکل بود، به یکی از ستارگان چلسی در این فصل تبدیل شده است. این بازیکن 21 ساله در این فصل در لیگ انگلیس در 20 بازی ده گل زده و شش پاس گل داده تا روی 16 گل تاثیر مستقیم داشته باشد.  

پیش از بازی شب گذشته، هم تیمی های سابق پالمر به او در تونل دست دادند. رودریگو هرناندز اولین نفری بود که دست داد و بعد از ان 9 بازیکن دیگر ترکیب منچسترسیتی هم به ملی پوش انگلیسی دست دادند.  البته  قبل از آن و در حالی که پالمر رویش را به سمتی دیگر کرده بود، ادرسون دروازه بان برزیلی از کنارش رد شد. در واقع ادرسون به شکل ناخواسته ای به پالمر  دست نداد چون کلا او را ندید.

البته ادرسون و پالمر هیچ مشکلی با همدیگر ندارند و به نظر می رسد که دست ندادنشان با همدیگر کاملا تصادفی باشد. به طور مثال در شبیک ه سیتی قهرمان سوپرجام اروپا شده بود، تصویری از ادرسون شکار شد که داشت به پالمر یاد می داد که چطور جام را بالای سر ببرد!

بازی شب گذشته چلسی و منچسترسیتی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

4125