صحبت‌های گزینه سرمربیگری لیورپول و بارسلونا درباره آینده اش

صحبت‌های گزینه سرمربیگری لیورپول و بارسلونا درباره آینده اش

پایگاه خبری فوتبالی – روبرتو دی زربی، در میان اخباری که او را به عنوان گزینه بارسلونا و لیورپول عنوان می‌کنند،  اقرار کرده است که در برایتون خوشحال است اما از کار کردن در یک تیم "بسیار بسیار بزرگ" در آینده خوشحال خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به دنبال جانشین مناسبی برای ژاوی می‌گردد و رسانه های اسپانیایی نام روبرتو دی زربی ایتالیایی را به عنوان یکی از اصلی ترین کاندیداهای این شغل عنوان می‌کنند، در حالی که لیورپول که شاهد جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل خواهد بود نیز، به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی او در نظر گرفته می‌شود.

دی زربی در مصاحبه با اسکای اسپورتس، ادعا کرد که تمرکزش بر روی پیشرفت برایتون است اما مشتاق است تا در طول دوران سرمبیگری خود، برای کسب جام‌ها رقابت کند. او در اینباره گفت:" ما حس می‌کنیم که می‌توانیم بخش دیگری از تاریخ برایتون را بنویسیم. همه این مسئولیت را احساس می‌کنند و ما خیلی سخت تلاش می‌کنیم تا طرفدارانمان و افرادی که در باشگاه مصغول به کار هستند را خوشحال کنیم. ما تلاش خواهیم کرد و بهترین خودمان را به نمایش خواهیم گذاشت. وقتی می‌شنوم که تیم‌های بزرگ به من علاقه مند هستند، باعث افتخارم است. من مفتخرک اما تمرکزم، روز به روز بر روی کارم است. درباره آینده با مالک و باشگاه صحبت خواهم کرد زیرا می‌خواهم تا در بهترین حالت ممکن رقابت کنم. من می‌خواهم تا برنامه آن‌ها را درک کنم و بعد از آن مشکلی ندارم که در یک تیم بسیار بسیار بزرگ یا تیم بزرگ دیگری کار کنم."

2102