گزینه غیرمنتظره برای نیمکت تیم ملی انگلیس

گزینه غیرمنتظره برای نیمکت تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - رافا بنیتز سرمربی سابق لیورپول و رئال مادرید به گزینه جانشینی گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس تبدیل شده است. این مربی در حال حاضر هدایت سلتاویگو را به عهده دارد.

به گزارش فوتبالی، گرت ساوتگیت این روزها برای حضور در یورو 2024 با تیم ملی انگلیس آماده می شود. تیمش در دوره قبلی بازیها تا فینال در ومبلی پیش رفت اما در ان جا مقابل ایتالیا شکست خورد.  

قرارداد ساوتگیت با تیم ملی انگلیس تا دسامبر 2024 اعتبار دارد که گفته می شود که در صورتی که انگلیس در مسابقات آلمان عملکرد خوبی داشته باشد، احتمال تمدید قرارداد او زیاد است. 

البته در صورتی که ساوتگیت جدا شود، فدراسیون فوتبال انگلیس گزینه هایی را برای جانشینی او مد نظر خواهد داشت. گزینه رویایی انها پپ گواردیولا است و مربیانی نظیر ژوزه مورینیو، یورگن کلوپ و توماس توخل نیز می توانند مورد توجه باشند.  لی کارسلی سرمربی تیم زیر 21 سال انگلیس که سال گذشته به قهرمانی یورو رسید هم یکی دیگر از گزینه هاست. 

حالا نام رافا بنیتز نیز به میان آمده است. این مربی در مورد احتمال هدایت تیم ملی انگلیس گفت:" این سوال خطرناکی است چرا که مربی انها خوب کار می کند. در کادر فنی ساوتگیت، دوستان خوبی دارم و رابطه خوبی با آنها دارم. اگر در تیم ملی کار کنم، دوست دارم که در تیمی باشم که شانس قهرمانی را دارد.  در مورد شکست ها خیلی اذیت می شوم. وقتی در تیمی حضور داری که زیاد شکست نمی خورد، عات می کنی که برای بردن جامها بجنگی. قطعا دوست دارم که در یکی از تیم های ملی که برای جامها می جنگد، کار کنم اما حالا نه بلکه در آینده."

4125