شیاطین سرخ به دنبال ستاره 20 ساله بنفیکا

شیاطین سرخ به دنبال ستاره 20 ساله بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد به صورت جدی قصد دارد برای جذب آنتونیو سیلوا، مدافع 20 ساله بنفیکا اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد قصد دارد برای تقویت ساختار تدافعی خود، در تابستان 2024 به سراغ جذب آنتونیو سیلوا، ستاره جوان بنفیکا برود. به گزارش فیچاجس، بنفیکا می‌تواند در پایان فصل به فروش این مدافع میانی 20 ساله فکر کند تا بتواند وضعیت مالی باشگاه را بهبود ببخشد.

آنتونیو سیلوا بند آزادسازی 100 میلیون یورویی در قرارداد خود دارد و گویا منچستریونایتد مطمئن است که با باشگاه پرتغالی برای جذب این بازیکن به توافق می‌رسد. دو باشگاه هنوز مذاکرات را در مورد انتقال احتمالی آغاز نکرده‌اند و باید دید که آیا شیاطین سرخ می‌توانند بنفیکا را متقاعد کنند که مبلغ معقولی را بپذیرد یا خیر.

سیلوا در حال حاضر به عنوان یکی از با استعدادترین مدافعان جوان فوتبال اروپا شناخته می‌شود و می‌تواند با به بازیکنی کلیدی برای منچستریونایتد تبدیل شود. شیاطین سرخ باید در پایان فصل به دنبال جانشینانی برای جانی ایوانز و هری مگوایر باشند، چون هر دو بازیکن به درب‌های خروجی اولدترافورد نزدیک هستند.

سیلوا یک سرمایه‌گذاری مطمئن و بلندمدت برای آنها خواهد بود. شاید اصلی‌ترین چالش برای سیلوای 20 ساله، انطباق با شرایط لیگ برتر انگلیس باشد. باید دید که آیا او می‌تواند به سرعت خود را با فوتبال انگلیس وفق دهد. این بازیکن 20 ساله همه ابزارها را برای تبدیل شدن به یک مدافع در کلاس جهانی دارد.

اریک تن هاگ در طول دوران مربیگری خود در پرورش بازیکنان بااستعداد خوب عمل کرده است و می‌تواند به این بازیکن 20 ساله نیز کمک کند تا پتانسیل فوق‌العاده خود را به کار گیرد. او می‌تواند در کنار لیساندرو مارتینز دژ نفوذناپذیری در انتهای زمین بسازد.

1428