هوادار آ.ا.ک‌ خوشحال از حضور دلتیچ در تراکتور: جلوی ما مسی می‌شد!

هوادار آ.ا.ک‌ خوشحال از حضور دلتیچ در تراکتور: جلوی ما مسی می‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی- واکنش یکی از طرفداران آ اک آتن به خبر انتقال میلوش دلتیچ جالب توجه است.

به گزارش فوتبالی، انتقال میلوش دلتیچ به لیگ برتر ایران باتوجه به حضور این بازیکن در فوتبال یونان مورد توجه طرفداران فوتبال این کشور هم قرار گرفته و در یکی از واکنش‌های جالب توئیتری، کاربری وینگر جدید تراکتور را در مواجهه با آ اک آتن توصیف عجیبی کرده است.

«جلوی ما مسی می‌شد.» این تعبیر یکی از طرفداران آ اک آتن از بازیکن جدید تراکتور مقابل آنهاست. وینگر صربستانی جدید تراکتور که اخیرا به این تیم پیوسته از فصل 2019-2020 به عضویت تیم آ اک آتن درآمد اما تنها در ۹ بازی برای این تیم به میدان رفت.

پس از آن مدیران تیم یونانی تصمیم به قرض دادن او به تیم‌های دیگر گرفتند و سپس با اتمام مدت قرارداد، وی به عنوان بازیکن آزاد به تیم وولوس، یکی دیگر از تیم‌های برتر یونان پیوست.

میلوش با پیراهن وولوس جمعا ۵ بار در برابر آ اک، تیم سابق خود، قرار گرفت که نتیجه آن به ثمر رساندن ۳ گل بود. نکته جالب این که وی در دومین بازی رسمی با پیراهن وولوس، زننده تک گل سه امتیازی بازی در برابر تیم آتنی در زمین حریف بود.

وینگر صرب البته در ۴ بازی دیگر که در برابر آ اک انجام داد، بازنده بازی بود. در یکی از این بازی‌ها که وولوس در زمین خود با نتیجه سه بر دو مغلوب آ اک شد، میلوش دلتیچ با به ثمر رساندن هر دو گل میزبان، بهترین بازیکن زمین از حیث آمار شد. از این رو برخی از طرفداران آ اک در واکنش به خبر جدایی او از لیگ برتر یونان، از اینکه وینگر سابق‌شان بار دیگر شانس بازی مقابل تیم محبوبشان را ندارد، ابراز خوشحالی کرده‌اند.

1997