اظهارنظر جالب هم‌تیمی سابق رونالدو راجع به رقابت او با مسی

اظهارنظر جالب هم‌تیمی سابق رونالدو راجع به رقابت او با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی اسطوره منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو را یک فرد خودخواه خطاب کرد و معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ می باشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای نزدیک به دو دهه، بر جهان فوتبال سلطه داشتند و انواع و اقسام جوایز انفرادی و تیمی را تصاحب کردند. تاکنون، مسی 8 بار و رونالدو 5 بار موفق به کسب جایزه توپ طلا شده اند. 

حالا وین رونی که زمانی با فوق ستاره پرتغالی در منچستریونایتد هم تیمی بود، در مصاحبه ای گفت: "کریستیانو رونالدو فقط به گلزنی فکر می کند و به چیز دیگری اهمیت نمی دهد. او فقط دوست دارد گل بزند. اما وقتی شما به مسی نگاه می کنید، او کارهای بیشتری انجام می دهد. اخیراً ادن هازارد گفته بود که فوتبالیست کامل تری نسبت به رونالدو است و من با او موافق هستم. گری نویل نیز گفت که فرگوسن از من می خواست که عقب تر بیایم و توپ بگیرم و این به خاطر آن بود که من می خواستم فوتبال بازی کنم. البته می توانستم در آن زمان خودخواه باشم و در همان نوک خط حمله باقی بمانم و شاید گل های بیشتری به ثمر می رساندم. اما می خواستم فوتبال بازی کنم و فوتبال بازی کردن محدود به گلزنی نمی شود."

4416