قهرمانی در لیگ قهرمانان، باعث رفتن این ستاره به چلسی شد

قهرمانی در لیگ قهرمانان، باعث رفتن این ستاره به چلسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد ستاره بلژیکی فاش کرد که در سال 2012 اصلاً به رفتن به چلسی فکر نمی کرده، اما قهرمانی این تیم در همان سال، باعث عوض شدن نظرش شده است. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در زمان حضورش در لیل، یکی از با استعدادترین بازیکنان جوان در فوتبال اروپا به شمار می رفت و حتی توانست جایزه بهترین بازیکن جوان سال را تصاحب کند. در سال 2012، چلسی در لیگ برتر ششم شد، اما با این حال، آبی های لندن موفق شدند لیگ قهرمانان اروپا را برای اولین بار در همان سال تصاحب کنند. در فینال چمپیونز لیگ، چلسی موفق شد بایرن مونیخ را در آلیانتس آرنا شکست دهد. 

ادن هازارد در مصاحبه ای با جان اوبی میکل، ستاره سابق چلسی گفت: "من با سرالکس فرگوسن و هری ردنپ (مربی وقت تاتنهام) صحبت کرده بودم. من حتی به منچستر رفتم تا از کمپ تمرینی سیتی دیدن کنم. من چند تا گزینه جذاب داشتم که چلسی در آن وجود نداشت. چون در آن زمان، چلسی اصلاً وضعیت خوبی در لیگ نداشت. می دانستم که مقصد بعدی من بعد از لیل، لیگ برتر انگلیس است، اما نه چلسی، چون می خواستم در لیگ قهرمانان بازی کنم. فقط به این خاطر به چلسی پیوستم چون در آن سال آن ها قهرمان اروپا شدند."

4416