اعتراف گلزن منچسترسیتی: مقابل چلسی با ترس بازی کردیم

اعتراف گلزن منچسترسیتی: مقابل چلسی با ترس بازی کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - رودری هافبک منچسترسیتی بعد از کسب تساوی بد موقع مقابل چلسی، از هم تیمی هایش خواست که در ادامه این فصل، شجاع باشند و دیگر مثل ترسوها بازی نکنند.

به گزارش فوتبالی، در مهم ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که در نهایت، سیتیزن ها به لطف گل رودری در دقیقه 83، از شکست مقابل چلسی فرار کردند و توانستند یک امتیاز کسب کنند. 

به نقل از سایت گل، رودری ستاره اسپانیایی پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "فکر می کنم در نیمه اول اصلاً عملکرد خوبی نداشتیم. ما واقعاً یک گل آسان دریافت کردیم. فکر می کنم می توانیم بهتر دفاع کنیم. چلسی در نیمه اول، تقریباً هیچ کاری انجام نداد. ما درباره ضد حملات و بازیکنان سریع آن ها اطلاع داشتیم و باید بهتر دفاع می کردیم. بعد از اینکه گل می خوریم، کامبک زدن واقعاً کار سختی است. مسئله، فقط بهتر دفاع کردن است. در نیمه دوم توپ را در اختیار گرفتیم و کارهای ریسکی انجام دادیم. راستش را بگویم، کمی از ضد حملات چلسی می ترسیدیم، اما دیگر نباید این موضوع تکرار شود، چون باید شجاع باشیم."

4416