طعنه گواردیولا به سرمربی چلسی

طعنه گواردیولا به سرمربی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با طعنه و کنایه به صحبت های مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی چلسی واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در استادیوم اتحاد میزبان چلسی بود و در حالی که بسیاری فکر می کردند سیتیزن ها با 3 امتیاز از زمین بازی خارج می شوند، این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

پس از پایان این بازی، مائوریسیو پوچتینو به شدت از عملکرد بازیکنانش تمجید و تعریف کرد و حتی توجه گواردیولا را به آن جلب کرد. سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "به آن ها تبریک می گویم. اگر پوچتینو به حرف هایش ایمان دارد، پس برای خودش و تیمش باید خیلی خوشحال باشد."

گواردیولا در ادامه راجع به عملکرد بازیکنانش گفت: "می دانستیم که بازی با چلسی، چالش بزرگی برای ما خواهد بود. بازی خوبی بود. در نیمه دوم، فوق العاده بازی کردیم. در نیمه اول اصلاً در حد و اندازه استانداردهای خودمان نبودیم. برای پیروزی در چنین دیدارهایی، باید 90 دقیقه خوب بازی کنید، نه فقط یک نیمه."

با این مساوی، سیتی حتی در صورت پیروزی مقابل برنتفورد در بازی عقب افتاده، بازهم نمی تواند جای لیورپول را در صدر جدول بگیرد.

4416