تمجید پوچتینو از عملکرد بازیکنان چلسی پس از کسب تساوی مقابل منچسترسیتی

تمجید پوچتینو از عملکرد بازیکنان چلسی پس از کسب تساوی مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار مقابل منچسترسیتی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های منچسترسیتی و چلسی از چهارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند که در نهایت، مدافع عنوان قهرمانی نتوانست از سد آبی های لندن عبور کند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رحیم استرلینگ برای چلسی و رودری برای سیتی گلزنی کردند. 

پوچتینو پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "خیلی خوشحال و راضی هستم. فکر می کنم این همان واکنشی است که از بازیکنان انتظار داشتم. ما در حال کار کردن هستم. ما مقابل بهترین تیم دنیا بازی کردیم و عملکرد بسیار قابل قبولی ارائه دادیم و فکر می کنم باید به خودمان افتخار کنیم. من به بازیکنان پس از پایان بازی تبریک گفتم چون واقعاً شجاع و نترس بازی کردیم. نیمه اول بسیار خوب بود و فکر می کنم ما هجومی بازی کردیم. در نیمه دوم، سیتی بر بازی چیره شد و ما را مجبور به عقب نشینی کرد. به نظرم می توانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و برنده بازی شویم. به هر حال مساوی ارزشمندی کسب کردیم."

4416