وقتی باران، داوران را مجبور به تعویض لباس می کند

وقتی باران، داوران را مجبور به تعویض لباس می کند

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم های فوتبال ملوان انزلی و پالایش گاز ایلام در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان زیر بارش شدید باران برگزار شد تا شاهد اتفاقی جالب در این مسابقه باشیم.

به گزارش فوتبالی، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان دیروز برگزار شد و در رشت ملوان با چهار گل پالایش گاز ایلام را شکست داد و در جمع مدعیان باقی ماند. اما این دیدار که حواشی زیادی داشت زیر بارش سنگین باران برگزار شد تا اتفاق جالبی را برای داوران این مسابقه رقم بزند.

در حالی که طبق گفته های هواشناسی، در زمان برگزاری بازی باران شدیدی پیش بینی شده بود، انتظار تعویق بازی می رفت اما این اتفاق رخ نداد و بازی در هوای بارانی رشت برگزار شد به طوری که در نیمه دوم شعاع دید بازیکنان و داوران بسیار کم شده بود.

اما اتفاق ویژه برای داوران در این مسابقه تعویض لباس آن ها بین دو نیمه بود. مائده جعفری داور این مسابقه به همراه کمک هایش در نیمه اول با لباس آبی به زمین رفتند اما در بین دو‌ نیمه به علت خیس شدن زیاد لباس هایشان مجبور به تعویض لباس شدند و‌ نیمه دوم را با لباس صورتی قضاوت کردند تا اتفاق جالبی برای تیم داوری رقم بخورد.

۶۰۰۱