راهکار جدید شیاطین سرخ برای جذب ستاره بارسلونا

راهکار جدید شیاطین سرخ برای جذب ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد که یکی از مشتریان اصلی فرنکی دی یونگ است، می‌خواهد یک بازیکن را برای معاوضه با ستاره هلندی به بارسلونا پیشنهاد دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تابستان 2024 در اندیشه فروش یکی از بازیکنان مهم خود است و فرنکی دی ‌یونگ هلندی، یکی از گزینه‌های باشگاه برای فروش است. او که سابقه همکاری با اریک تن هاگ را در کارنامه دارد، در چند پنجره نقل و انتقالاتی قبلی مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفت و به نظر می‌رسد در تابستان پیش رو نیز علاقه باشگاه انگلیسی به جذب دی ‌یونگ وجود داشته باشد.

بارسلونا برای رهایی از مشکلات مالی‌ای که در آن گرفتار شده، راهی ندارد جز این‌که ستاره‌های خود را به فروش برساند. مدیران بارسا می‌دانند که دی یونگ از جمله بازیکنانی است که فروشش سود خوبی به باشگاه می‌رساند. البته باید اشاره کرد که جدایی ستاره هلندی، خط هافبک بارسلونا را با یک مشکل جدی مواجه می‌کند. با این حال، هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و باید خوان لاپورتا و هیئت مدیره تا تابستان آینده درباره وضعیت دی یونگ تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش دیلی اکسپرس و به نقل از فیچاجس، شیاطین سرخ برای جذب فرنکی دی‌یونگ حاضرند یک بازیکن را وارد معامله کنند تا از بارسلونا تخفیف بگیرند. میسون گرینوود، آنتونی، اسکات مک تومینای و جیدون سانچو گزینه‌های منچستریونایتد برای معاوضه با فرنکی دی‌یونگ هستند.

هر 4 بازیکن، کسانی هستند که می‌توانند در فصل بعد کارآیی زیادی در ترکیب بارسلونا داشته باشند؛ اما اولویت باشگاه با بازیکنی است که با محدودیت‌های اقتصادی باشگاه سازگاری بیشتری داشته باشد.

البته گفتنی است که دی یونگ هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا را روی میز دارد و اگر بخواهد می‌تواند در بلوگرانا ادامه دهد.

1428