پیروزی فنرباغچه و آلانیا اسپور با جلوه و سعادت/ شکست یاران شریفی مقابل گالاتاسرای

پیروزی فنرباغچه و آلانیا اسپور با جلوه و سعادت/ شکست یاران شریفی مقابل گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم والیبال فنرباغچه و آلانیا مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

به گزارش افوتبالی، در هفته بیست‌وسوم سوپرلیگ والیبال ترکیه، تیم فنرباغچه به مصاف زراعت‌بانک رفت که این رقابت با پیروزی سه بر صفر فنرباغچه همراه بود. این رقابت حساس در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ به سود فنرباغچه به اتمام رسید.

مهدی جلوه، ملی‌پوش والیبال ایران، که در سال جاری برای فنرباغچه بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و تنها به کسب چهار امتیاز بسنده کرد. جلوه در سه ست به صورت ثابت برای تیمش به میدان رفت.

در دیگر مسابقات لیگ والیبال ترکیه، آلانیا اسپور به مصاف تورشاد رفت که آلانیا در این رقابت با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۷ بر ۲۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به سود والیبال آلانیا اسپور تمام شد.

بردیا سعادت، لژیونر والیبال ایران، در این بازی برای آلانیا اسپور درخشید و موفق شد با کسب ۲۴ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام بگیرد.

در دیگر رقابت‌های هفته بیست‌وسوم سوپرلیگ والیبال ترکیه، اسپورتوتو مقابل گالاتاسرای با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد. این مسابقه با نتایج ۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به سود گالاتاسرای به پایان یافت.

مرتضی شریفی، لژیونر والیبال ایران، برای اسپورتوتو به میدان رفت و یازده امتیاز برای تیمش به دست آورد. او در چهارست به صورت ثابت برای تیمش بازی کرد.

2636