واکنش برادر امباپه به شایعه پیوستن به رئال مادرید

واکنش برادر امباپه به شایعه پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه فرانسوی لوپاریزین اعلام کرد که بر خلاف شایعات، ایتان امباپه در پی اس جی می ماند و آینده او ربطی به آینده برادرش کیلیان ندارد. 

به گزارش فوتبالی، اینده برادر کوچک تر امباپه ربطی به برادرش ندارد. کیلیان اعلام کرده که در پایان فصل از پی اس جی می ماند اما به نظر می رسد که برادر کوچک ترش ایتان قصد ترک پی اس جی را ندارد. در حقیقت لوپاریزین به گفتگویی میان لوئیز انریکه سرمربی پی اس جی و ایتان اشاره کرده است. مربی اسپانیایی از او پرسیده:"ایتان، تو هم فصل بعد می روی؟" که این بازیکن 17 ساله با لبخند گفته است؟:"نه، در پی اس جی می مانم!"

اخیرا برخی رسانه ها مدعی شده بودند که ایتان نیز همچون برادرش کیلیان ممکن است که از پی اس جی جدا شود و فصل آینده به رئال مادرید برود اما به نظر می رسد که این اخبار، صحت ندارند.

ایتان در این فصل دوازده بار در لیست پی اس جی قرار گرفته و چندین بار هم توسط لوئیز انریکه مورداستفاده قرار گرفته است. او در خط هافبک بازی می کند و فقط هفده سال سن دارد و مشخص نیست که آیا می تواند همچون برادرش در فوتبال دنیا موفق شود یا نه. در هر صورت به نظر می رسد که حتی با جدایی کیلیان همچون عضوی از خانواده امباپه در پی اس جی حضور خواهد داشت.

4125