اتلتیکو مادرید به دنبال مدافع باتجربه بارسلونا

اتلتیکو مادرید به دنبال مدافع باتجربه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود مارکوس آلونسو، مدافع باتجربه بارسلونا را به صورت آزاد جذب کند.

به گزارش فوتبالی، مدیران روخی بلانکو سعی دارد در تابستان پیش رو، برای جذب یک مدافع باتجربه اقدام کند. آن‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023 سزار آزپلیکوئتا را به صورت آزاد از چلسی جذب کردند و حالا می‌خواهند یک بار دیگر این شکل یک مدافع باتجربه جذب کنند. آزپیلیکوئتا تجربه و تطبیق پذیری را به اتلتیکو مادرید اضافه کرد و دیگو سیمئونه به دنبال خریدی مشابه است.

انتظار می‌رود که اکسل ویتسل که قراردادش به زودی با اتلتیکو به پایان می‌رسد، مشکلی برای تمدید نداشته باشد؛ اما تردیدهایی در مورد ادامه حضور ماریو هرموسو در مادرید وجود دارد. طبق گزارشات مارکا، سیمئونه یکی از طرفداران قدیمی مارکوس آلونسو است، و از زمانی که آلونسو در چلسی حضور داشت، علاقه داشت این بازیکن را در تیم خود داشته باشد.

آلونسو در این فصل به علت مصدومیت فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد و بعید است مدیران باشگاه تمایل داشته باشند او را در تیم حفظ کنند. هرچند که سران بارسلونا در انتظار نظر نهایی سرمربی بعدی می‌مانند و بعد درباره آینده آلونسو تصمیم می‌گیرند.

هرچند نگرانی‌هایی در باشگاه اتلتیکو مادرید وجود دارد. آن‌ها قصد دارند از وضعیت مصدومیت بازیکن باتجربه اسپانیایی مطمئن شوند، چون اگر این مشکل برای آلونسو ادامه داشته باشد، روخی بلانکو برای به خدمت گرفتنش اقدام نمی‌کند.

اگر او انتقال به اتلتیکو مادرید نهایی شود، او می‌تواند ادامه‌دهنده راه پدرش باشد که در سال 1985 با قرمز و سفیدهای مادرید به قهرمانی لالیگا رسید.

1428