مدافع سابق بارسلونا در اندیشه خداحافظی از فوتبال

مدافع سابق بارسلونا در اندیشه خداحافظی از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- ساموئل اومتیتی، مدافع سابق بارسلونا پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو، قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، ساموئل اومتیتی، مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی فرانسه پس از یک مصدومیت شدید از ناحیه زانو که او را مجبور به عمل جراحی کرد، در فکر بازنشستگی از فوتبال است. اومتیتی در حال حاضر در لیل بازی می‌کند. او در تابستان گذشته با انتقالی آزاد راهی لیگ کشورش شد و پیراهن لیل را به تن کرد.

او نزدیک به شش سال است که با مشکلات مصدومیت زانو دست و پنجه نرم می‌کند و از سال 2019 نتوانسته ثبات لازم را داشته باشد. او در آغاز کارش در بارسلونا، یکی از بهترین مدافعان جهان بود و زوج نفوذناپذیری را در کنار جرارد پیکه ساخته بود، اما مصدومیت‌های پی‌درپی او را از ترکیب اصلی بارسلونا دور کرد.

پس از انجام عمل جراحی در روز چهارشنبه، سرمربی لیل، پائولو فونسکا نام او را برای ادامه فصل از لیست تیمش خط زد و اعلام کرد که نمی‌داند چه زمانی می‌تواند دوباره از مدافع 30 ساله تیمش استفاده کند.

به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس، منابعی مدعی شده‌اند که این بازیکن در فکر خداحافظی از دنیای فوتبال است. مصدومیت‌های مداوم زندگی او را تحت تاثیر قرار داده و برای فرار از این وضعیت، می‌خواهد کفش‌‍‌هایش را آویزان کند.

فصل گذشته او به صورت قرضی در لچه ایتالیا توپ زد و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی هم از خود به جای گذاشت. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023 به لیل پیوست تا بار دیگر بتواند به روزهای خوب خود در دنیای فوتبال برگردد، اما مصدومیت‌هایش بار دیگر تشدید شدند.

1428