آرسنال با خرید امباپه هم قهرمان لیگ برتر نمی‌شود

آرسنال با خرید امباپه هم قهرمان لیگ برتر نمی‌شود

ایگاه خبری فوتبالی - مک کوییست مفسر تاک اسپورت به آرسنال هشدار داد که برای خرید کیلیان امباپه اقدام نکند و ساختار حقوق باشگاه را بهم نریزد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در پایان فصل بعد از اتمام قراردادش با پی اس جی از این باشگاه جدا خواهد شد. رسانه ها رئال مادرید را جدی ترین مقصد بعدی این ستاره فرانسوی می دانند، اما گزارش های اخیر مدعی هستند که قهرمان جام جهانی 2018 دوست دارد که راه تیری آنری را دنبال کند و به آرسنال بپیوندد. 

با این حال، مک کوییست مفسر تاک اسپورت به آرسنال هشدار داد تا از این انتقال دوری کند، چون طبق شایعات، او دستمزد بسیار زیادی از باشگاه بعدی خواهد گرفت. مک کوییست راجع به اینکه آیا آرسنال باید با خواسته های امباپه موافقت کند گفت: "نه، اصلاً. شما با این کار نه تنها قوانین خود را زیر پا می گذارید، بلکه به طور کلی آن را نابود خواهید کرد. آرسنال ساختار مالی قدرتمندی دارد که با وجود خرید امباپه، به طور کامل آن را نابود می کند. حتی اگر امباپه به آرسنال بپیوندد، من بازهم سیتی را شانس اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می دانم. به شخصه، از قدرتی که در پی اس جی به امباپه داده اند، اصلاً خوشم نمی آید."

4416