بازسازی الدترافورد به زودی آغاز می شود

بازسازی الدترافورد به زودی آغاز می شود

پایگاه خبری فوتبالی- عملیات بازسازی ورزشگاه الدترافورد به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه دیلی میل شورای بازسازی ورزشگاه الدترافورد و باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کردند که عملیات بازسازی این استادیوم به زودی آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه منچستریونایتد مالکیت بخش قابل توجهی از زمین‌های محدوده اطراف ورزشگاه را در اختیار دارد ، قرار است تا علاوه بر ایجاد یک استادیوم ۹۰۰۰۰ نفری و مدرن ، زمین‌های اطراف استادیوم نیز بر اساس نقشه پنج‌گانه جدید به یک منطقه تجاری - ورزشی شیک که وابسته به الدترافورد و منچستریونایتد است ، تبدیل و ساخته شود.

پیش از این شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سر جیم رتکلیف و خانواده گلیزر گزینه تخریب کامل الدترافورد و ساخت استادیوم‌ کاملا مدرن و جدید را بررسی می کنند. ساخت یک استادیوم مدرن طبق برآوردها حدود ۲ میلیارد پوند هزینه‌بر خواهد بود . دیگر گزینه مد نظر رتکلیف ، بازسازی کامل الدترافورد فعلی و ارتقای ظرفیت آن تا ۹۰۰۰۰ نفر بود که حدود ۸۰۰ میلیون پوند برآورد هزینه شده و به نظر می رسد حالا تصمیم نهایی در  مورد بازسازی این ورزشگاه قدیمی گرفته شده است.

رتکلیف چندی پیش رسما تایید کرد که برای شروع کار ۳۰۰ میلیون دلار بر روی بازسازی الدترافورد و کمپ تمرینی سرمایه‌گذاری می کند و سپس به سراغ فازهای بعدی پروژه خواهد رفت.

۱۰۰۹