ژروم روتن: مسی را در المپیک پاریس هو کنید!

ژروم روتن: مسی را در المپیک پاریس هو کنید!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سابق تیم ملی فرانسه اظهار نظر جالبی در مورد لیونل مسی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، ژروم روتن بازیکن چپ پای  سابق باشگاه پاری سن ژرمن و موناکو از هواداران این تیم خواست در صورت بازگشت لیونل مسی برای المپیک تابستانی ۲۰۲۴ به فرانسه، او را هو کنند! روتن که اکنون به عنوان کارشناس فوتبال در شبکه RMC فرانسه فعالیت می کند، اعتقاد دارد مسی در دوران حضور در لیگ فرانسه علاقه مندان به فوتبال در این کشور را مسخره کرده و مستحق هو شدن است!

ژروم روتن در جدیدترین اظهار نظر خود در مورد احتمال حضور مسی و آنخل دی ماریا در المپیک پاریس گفت: " ما هرگز نباید فراموش کنیم که لیونل مسی چقدر برای پاری سن ژرمن کم کاری و به نوعی ما را مسخره خود کرد. به عنوان یک طرفدار پاری سن ژرمن و فوتبال فرانسه، نمی توانم حضور دوباره مسی در فرانسه و شهر پاریس آن هم در حالی که پیراهن آرژانتین به تن دارد را تحمل کنم. اگر شما هواداران فوتبال هم مانند من اعتقاد دارید که شخصی مثل مسی ما را دو سال فقط مسخره کرد، او را هو کنید زیرا لیاقت او هو شدن است. ما در پاریس باید به لیونل مسی نشان دهیم که از رفتار او با پاری سن ژرمن و فوتبال فرانسه بسیار خشمگین هستیم."

روتن در ادامه افزود:" مسی یک چهره پنهان شیطانی دارد. در مورد رفتار مسی باید بگویم که او خودش شروع کننده مشکل بود. او حالا قهرمان جهان است و دو فصل هم قبل از شروع جام در پاری سن ژرمن استراحت می کرد. مسی در گذشته تصویر یک پسر خوب را داشت اما حالا عوض شده و در حال نشان دادن شخصیت واقعی خودش است."

۱۰۰۹