صلاح در تابستان قطعاً لیورپول را ترک خواهد کرد

صلاح در تابستان قطعاً لیورپول را ترک خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مارک لورنسون مدافع سابق لیورپول مطمئن است که محمد صلاح در تابستان آینده این باشگاه را ترک می کند و به لیگ عربستان خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، قرارداد فعلی محمد صلاح تا سال 2025 با لیورپول اعتبار دارد و از زمان مشخص شدن خروج یورگن کلوپ در پایان فصل، شایعات بسیاری راجع به آینده مبهم صلاح در آنفیلد به گوش می رسد. حالا لورنسون از این ستاره 31 ساله حمایت کرده و معتقد است که تابستان آینده، بهترین زمان خروج برای صلاح محسوب می شود.  

به نقل از سایت گل، مداقع سابق قرمزهای مرسی ساید گفت: "صد در صد در این تابستان، محمد صلاح لیورپول را ترک خواهد کرد. اصلاً مهم نیست در این فصل چه اتفاقی رخ دهد، چون فکر می کنم صلاح از سال گذشته با عربستان به توافق رسیده است و امیدوارم که لیورپول از این انتقال پول زیادی به دست بیاورد تا بتواند چند بازیکن باکیفیت به خدمت بگیرد. صلاح در عربستان یک پادشاه خواهد شد. صلاح حتی می توانست در تابستان گذشته به دفتر یورگن کلوپ برود و بگوید که دیگر نمی خواهم اینجا بمانم، اما او چنین مردی نیست. خوشحالم که در غیاب صلاح، بازیکنانی را داریم که برای جایگاه اصلی می جنگند."

4416