ستاره 24 ساله ترک‌تبار در رادار منچسترسیتی

ستاره 24 ساله ترک‌تبار در رادار منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی مشتاق است تا مدافع کناری 24 ساله فنرباغچه را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، فردی کادی اوغلو، بازیکن 24 ساله تیم فنرباغچه ترکیه یکی از اهداف پپ گواردیولا برای تابستان 2024 است. طبق گزارش فوتومک، منچسترسیتی قصد دارد با خرید بازیکنان جدید، خودش را در میان تیم‌های مدعی و قدرتمند در قاره سبز نگه دارد.

کادی اوغلو در 181 بازی برای فنرباغچه به میدان رفته و توانسته 36 گل به ثمر برساند. این ملی‌پوش ترکیه‌ای علاوه بر این‌که یک مدافع چپ هجومی است، می‌تواند در پست دفاع راست یا وینگر راست نیز بازی کند. کادی اوغلو از سال 2018 برای فنرباغچه بازی می‌کند.

در طول فصل جاری، کادی اوغلوآمار خیلی خوبی از خود به جای گذاشت. او نقش مهمی در فصل موفق فنرباغچه داشته است. مدافع 24 ساله در 33 بازی در این فصل برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت 5 گل شده است. عملکرد خوب او در پیراهن فنرباغچه باعث شده تا تیم‌های زیادی در قاره اروپا خواهان به خدمت گرفتنش باشند.

مدیران منچسترسیتی اعتقاد دارند که این بازیکن به خوبی می‌تواند در ترکیب پپ گواردیولا جا بیافتد. سیتیزن‌ها در بازار نقل و انتقالاتی تابستان 2024 به دنبال جذب یک مدافع کناری هستند، چون گواردیولا در این فصل ناچار است یکی از مدافعین مرکزی‌اش را در جناحین قرار دهد و همین موضوع باعث می‌شود قوای هجومی آبی‌ها کاهش یابد. سران باشگاه منچسترسیتی تمایل دارند تا با پرداخت چیزی نزدیک به 20 میلیون یورو، این ستاره ترک‌تبار را به خدمت بگیرند.

با این وجود، به نظر می‌رسد منچسترسیتی با جذب کادی اوغلو از رقابت برای خرید آلفونسو دیویس خارج شود.

1428