تمجید سرمربی آرسنال از شاگرد پپ گواردیولا

تمجید سرمربی آرسنال از شاگرد پپ گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال به تمجید از ونسان کمپانی، سرمربی برنلی پرداخت و ادعا کرد که این مربی بلژیکی، آینده درخشانی در این عرصه خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، شنبه عصر از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های برنلی و آرسنال به مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب توجه این بازی، تقابل میکل آرتتا و ونسان کمپانی است که هر دو، روزگاری در منچسترسیتی زیر نظر پپ گواردیولا کار می کردند و از شاگردان این سرمربی اسپانیایی به شمار می روند. وقتی که آرتتا در سیتی کمک مربی گواردیولا بود، کمپانی، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست. 

حالا آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "به خوبی هم دیگر را می شناسیم و من احترام زیادی برای ونسان قائل هستم. او واقعاً با استعداد و باهوش است و ایده های جالبی در فوتبال دارد و بالاتر از همه، با دل و جرئت زیاد کار می کند. تعهد او نسبت به کار، بی نظیر است. عملکرد او در فصل گذشته با برنلی خیره کننده بود و برای انجام چنین کاری، شما باید سرمربی خوبی باشید. آن ها در ابتدای فصل، دوران سختی را طی کردند و نتایج بدی گرفتند، اما مطمئن هستم که کمپانی در عرصه سرمربیگری خواهد درخشید."

4416