فداکاری بزرگ ژاوی برای بارسلونا

فداکاری بزرگ ژاوی برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که از خوان لاپورتا درخواست کرده برای خرید بازیکن از دستمزد و حقوق او استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز در پایان فصل از سمت سرمربیگری بارسلونا کناره گیری خواهد کرد. کاتالان ها در بازی بعدی خود به مصاف سلتاویگو خواهند رفت. حالا ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی، راجع به واکنش هواداران به کم خرج کردن بارسا در پنجره نقل و انتقالاتی گفت: "ما واقعاً جنگیدیم و از هیچ تلاشی دریغ نکردیم. من از تعهد بازیکنان بسیار راضی هستم و اتفاقاً هواداران نیز رفتار خیلی خوبی با من داشتند، چون از وضعیت اقتصادی ما آگاه هستند. مردم در خیابان به من احترام می گذارند و مرا تشویق می کنند. یک روز دیگر، آن ها برای من سرود می خواندند. آن ها شرایط باشگاه را به خوبی می فهمند. من واقعاً از هواداران تشکر می کنم و بودن در این تیم، برای من یک افتخار بزرگ است."

"همیشه بارسا را در اولویت قرار داده ام. اخیراً برای تمرین دادن بارسا، از جیب خودم هزینه کرده ام. هیچ وقت به پیشنهادات دیگر باشگاه ها گوش ندادم. سال گذشته به رئیس باشگاه گفتم که از حقوق من برای خرید بازیکن استفاده کند."

4416