نساجی با آلکاراز همچنان در حسرت پیروزی!

نساجی با آلکاراز همچنان در حسرت پیروزی!

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد لوکاس آلکاراز با نساجی چنگی به دل نمی‌زند و نساجی هنوز نتوانسته با هدایت این سرمربی به بردی دست یابد. 

 به گزارش فوتبالی، بعد از شکست 4 بر صفر در برابر استقلال، سیدمهدی رحمتی از هدایت نساجی کناره‌گیری کرد تا جایش را لوکاس آلکاراز اسپانیایی پر کند.  

آلکاراز 57 ساله که سابقه سرمربیگری در لالیگای اسپانیا را دارد و حتی توانسته با تیم کمتر شناخته شده رکرتیوو اوئلوا به مقام نایب قهرمانی در رقابت‌های کوپادل‌ری دست پیدا کند تاکنون نتوانسته با نساجی نتایج قابل قبولی را کسب کند و در 5 مسابقه‌ای که هدایت ببرهای مازنی را برعهده داشته طعم پیروزی را نچشیده است.

 او در این 5 مسابقه به 2 مساوی و 3 شکست رسیده است که البته یکی از باخت‌هایش در رقابت‌های جام حذفی و در برابر آلومینیوم بوده است که به قیمت حذف نساجی، قهرمان دو فصل قبل جام حذفی از مسابقات شد.  

نساجی با کسب تنها 11 امتیاز از 16 مسابقه قبلی خود در رتبه چهاردهم جدول جای دارد و از همین حالا مشخص است که اگر بخواهد با همین دست فرمان پیش برود باید برای بقا بجنگد. 

آخرین پیروزی امید‌ شهر خسته در لیگ برتر به 70 روز قبل باز می‌گردد که توانستند در قائمشهر به برتری یک بر صفر در برابر استقلال خوزستان دست یابند. 

9098