وینگر صربستانی تراکتور را بیشتر بشناسید

وینگر صربستانی تراکتور را بیشتر بشناسید

پایگاه خبری فوتبالی- میلوش دلتیچ، اولین بازیکن صربستانی تاریخ باشگاه تراکتور است.

به گزارش فوتبالی، میلوش دلتیچ که سابقه بازی در آ.ا.ک آتن را دارد، این بار در تراکتور به کارش ادامه خواهد داد. تراکتور که پیش از این سجاد آشوری و رحمان جعفری را جذب کرده بود در ادامه خریدهای خود در نقل‌ و انتقالات زمستانه مجدداً دست به خرید یک وینگر زد و اولین بازیکن صربستانی تاریخش را به خدمت گرفت.

دلتیچ در فصل جاری سوپرلیگ یونان، عملکرد قابل‌قبولی را از خود در قامت یک وینگر به جای گذاشته و توانسته در طول ۱۹ مسابقه، ۴ بار برای تیمش گل بزند و یک پاس گل هم در کارنامه او نمایان است. وینگر صربستانی که سابقه بازی برای تیم‌ملی زیر ۱۹ سال کشورش را هم در کارنامه خود دارد؛ در سوپرلیگ یونان در تیم‌های مختلفی تجربه بازی دارد که لاریسا و آاک از جمله تیم‌های سرشناسی هستند که دلتیچ برای آن‌ها در فوتبال باشگاهی یونان به میدان رفته است.

او که سابقه بازی در سوپرلیگ صربستان و لیگ رومانی را هم در کارنامه خود دارد، در قامت وینگر راست‌ و چپ توانایی بازی دارد و در مجموع دوران فوتبال خود توانسته ۳۱۱ بازی در عرصه باشگاهی به میدان برود و ۵۰ بار در قامت گلزن درخشیده و ۲۷ بار هم در نقش گل‌ساز توانسته در ترکیب تیم خود مثمرثمر باشد.

7474