کونته دوباره به فوتبال بازمی‌گردد؟

کونته دوباره به فوتبال بازمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کونته آماده بازگشت به دنیای فوتبال و سری آ است، اما هنوز پیشنهادی جدی دریافت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته، یکی از موفق‌ترین سرمربیان جهان در سال‌های اخیر بوده است. کسی که یوونتوس، چلسی و اینتر میلان را به قهرمانی در لیگ داخلی رساند و به همراه تیم ملی ایتالیا، موفق شد تا مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا پیش برود. هرچند که عملکرد او در تاتنهام چندانی چنگی به دل نمی‌زد، اما به نظر می‌رسد او حالا آماده بازگشت به فوتبال ایتالیا است و اگر پیشنهادی داده شود، آن را قبول می‌کند. شنیده‌ها حاکی از این است که هنوز پیشنهادی جدی دریافت نکرده است.

فابریتزیو رومانو در این باره گفت: «آنتونیو کونته یک بار دیگر در رسانه‌ها ظاهر شد تا نشان دهد همچنان می‌خواهد به عنوان یک مربی برنده در دنیای فوتبال به کارش ادامه دهد.»

رومانو در خصوص پیوستن کونته به ناپولی گفت: «من می‌دانم که کونته در ماه اکتبر به ناپولی پاسخ منفی داد؛ اما درباره اینکه دوباره مذاکرات آغاز شده یا نه، اطلاعی ندارم.»

کونته مشتاق است یک بار دیگر به فوتبال ایتالیا بازگردد و توانایی‌هایش را اثبات کند؛ اما حاضر نیست هدایت پروژه‌ای را بر عهده بگیرد که انگیزه‌ای برای قهرمانی ندارد. او همواره به دنبال کسب پیروزی است.

میلان و یوونتوس نیز، تیم‌هایی هستند که ممکن است در تابستان پیش رو تصمیم به تغییر سرمربی بگیرند و آنتونیو کونته می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این دو غول ایتالیایی باشد. کونته در مقطعی به بارسلونا هم پیشنهاد شد، اما مدیران بلوگرانا علاقه‌ای به همکاری با سرمربی ایتالیایی نداشتند.

1428