پدیده مورد نظر بارسلونا در آستانه تمدید قراردادش

پدیده مورد نظر بارسلونا در آستانه تمدید قراردادش

پایگاه خبری فوتبالی- آرنائو مارتینز، مدافع جوان خیرونا که مورد توجه باشگاه‌های زیادی در اروپا قرار گرفته، پیشنهاد تمدید باشگاه اسپانیایی را پذیرفته است.

به گزارش فوتبالی، آرنائو مارتینز دو فصل اخیر مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته است. این مدافع 21 ساله اسپانیایی، با پیشنهادهایی از سوی بارسلونا، اتلتیکو مادرید، بایر لورکوزن و اینتر میلان مواجه شد اما در نهایت تصمیم گرفت در خیرونا ادامه دهد.

این علاقه از سوی باشگاه‌های مطرح اروپا همچنان وجود دارد، حتی اگر مارتینز در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش نداشته باشد. درخشش یان کوتو در این فصل باعث شد تا او کمتر فرصت بازی به دست بیاورد؛ اما همچنان به عنوان یک جوان آینده‌دار و بااستعداد شناخته می‌شود که تیم‌های بزرگ اروپایی تمایل دارند برای به خدمت گرفتنش تلاش کنند.

طبق گزارش نشریه راک وان، مارتینز آخرین پیشنهاد خیرونا را پذیرفته است. قرارداد فعلی سال 2025 به اتمام می‌رسد. با این حال، مارتینز با باشگاه خود توافق کرده تا بند آزادسازی‌اش - که در حال حاضر 20 میلیون یورو تعیین شده است - کاهش خواهد یافت. هنوز مشخص نیست رقم جدید آزادسازی چقدر خواهد بود.

هرچند که باید گفت هنوز چیزی قطعی نشده است. قرارداد فعلی او به زودی به پایان می‌رسد و اگر مذاکرات برای تمدید به بن بست بخورد، خیرونا راهی ندارد جز این‌که مارتینز را به فروش برساند، چون در تابستان 2025 می‌تواند به صورت آزاد آن‌ها را ترک کند.

بارسلونا در صورت عدم موفقیت در دائمی کردن قرارداد کانسلو، برای جذب این مدافع جوان اقدام می‌کند. اینتر و لورکوزن نیز تیم‌هایی هستند که ممکن است در تابستان در این پست بازیکنان خود را از دست بدهند.

1428